ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Με στόχο την κάλυψη των αναγκών υποστήριξης κάθε εγκατάστασης, μελετήσαμε και παρέχουμε ποικίλους τρόπους τεχνικής υποστήριξης, όπως αυτοί αναλύονται παρακάτω.
 
ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ 
Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε τον τρόπο και το επίπεδο υποστήριξης που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας. Εμείς αναλαμβάνουμε την ευθύνη για την άψογη λειτουργία του εξοπλισμού σας.
 
Συμμετέχοντας στα προγράμματά μας εξασφαλίζετε:

  • Ελαχιστοποίηση των προβλημάτων
  • Μέγιστη διαθεσιμότητα του εξοπλισμού
  • Βέλτιστη απόδοση της επένδυσης

 
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ AFTER-SALES
Η OptIS S.A. έχει δημιουργήσει ένα αυτοδύναμο, πλήρως εξοπλισμένο Τεχνικό Τμήμα, το οποίο δραστηριοποιείται τόσο στη συντήρηση και επισκευή του εξοπλισμού, όσο και στην εγκατάσταση και την εκπαίδευση.
 
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Παροχή υπεύθυνων συμβουλών και οδηγιών για την αντιμετώπιση εύκολων προβλημάτων, με τρόπο απλό και κατανοητό ακόμα και για μη έμπειρους χρήστες.
 
ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (REMOTE ΜΑΝΑGΕΜΕNT & ADMINISTRATION)
Παρέχεται η δυνατότητα απομακρυσμένης υποστήριξης, επίλυσης προβλημάτων και monitoring μέσω εξειδικευμένου λογισμικού με ειδική παραμετροποίηση για την εκάστοτε εγκατάσταση και με την δυνατότητα δημιουργίας alerts για proactive maintenance.
 
ON-SITE ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Ειδικευμένος μηχανικός της OptIS S.A. πραγματοποιεί επίσκεψη στις εγκαταστάσεις του πελάτη, όπου κρίνεται αναγκαίο και σε επικοινωνία με το Ηelp Desk της εταιρίας επιλέγει την καλύτερη δυνατή λύση για την επίλυση του προβλήματος. Το πρόβλημα και η επίλυσή του καταγράφονται  σε ειδικό service report που φέρει την υπογραφή του πελάτη και του εκάστοτε μηχανικού.
 
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ
Αντικατάσταση του εξοπλισμού που παρουσιάζει πρόβλημα ώστε να συνεχίζεται η πορεία των εργασιών του πελάτη απρόσκοπτα κατά τη διάρκεια της επισκευής του.